De slagerij van tegenwoordig is door de jaren heen sterk veranderd. Wij zijn niet meer uitsluitend de ambachtelijke vakman, maar we zijn geëvolueerd naar een algemeen manager.
Boekhouding, administratie, personeelsbeleid, verkoopsbeleid, marketing en communicatie behoren meer en meer tot de dagelijkse taken van mezelf en mijn Keurslagercollega’s.
De vereniging verleent daarom steun op allerlei vlakken, waaronder ook marketing en communicatie. Spaaracties, sfeerposters, het consumentenmagazine Goedgekeurd, om maar enkele voorbeelden te noemen. Kwaliteitsproducten maken alleen is niet voldoende, ze moeten ook aan de man gebracht worden! Door middel van de Keurslagervereniging krijgen we de nodige ondersteuning om onze producten op een kwalitatieve manier aan te bieden.
Daar maken verpakking en presentatie ook deel van uit. Daarnaast krijgen we ook regelmatig de kans om een opleiding te volgen of een interessante voordracht bij te wonen. Bijleren om jezelf te kunnen verbeteren is tenslotte heel erg belangrijk!